Ønsker du at ændre eller annullere en bestilling? Kontakt os med det samme, hvis du vil foretage ændringer i din bestilling. Hvis bestillingen allerede er overført til vores lager, er det ikke længere muligt at foretage ændringer.
Ønsker du at foretage en bestilling for en virksomhed eller en institution? Kontakt os for at få et tilbud.
Din bestilling blev ikke godkendt på grund af et problem i forbindelse med betalingen? Læs afsnittet SPØRGSMÅL & SVAR (nedenfor) for at finde ud af, hvilken fremgangsmåde, du skal følge.
Du kan følge din bestilling ved hjælp af det bestillingsnummer, der er angivet i bekræftelses e-mailen eller på din kundeprofil. Hvis du har andre spørgsmål om leveringen af din bestilling, er du velkommen til at kontakte os.
Ønsker du yderligere oplysninger om vores produkter? Du er velkommen til at kigge i vores KØBSVEJLEDNING (nedenfor) eller kontakte os.
Ønsker du at ændre eller annullere en bestilling? Kontakt os med det samme, hvis du vil foretage ændringer i din bestilling. Hvis bestillingen allerede er overført til vores lager, er det ikke længere muligt at foretage ændringer.