OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vælg emnet for dit spørgsmål:
OSS: Bestillinger
Leveringstider og omkostninger
Alle ordrer fra mandag til fredag før kl 10.00 sendes samme dag, hvis varerne er på lager. Bemærk venligst, at tilpassede ordrer foretages inden for 6-7 uger plus forsendelsestider nedenfor.
Vi tilbyder to leveringsmuligheder:
- Chronopost - Pickup Point (2-3 arbejdsdage): fra 39,90 kr
- Chronopost - Hjemme levering (2-3 hverdage): fra 59.90 kr
Vi kan ikke drages til ansvar forsinket levering og de konsekvenser, denne forsinkelse kan medføre.
Leveringsudgifter beregnes i forhold til produktets vægt og leveringsadressen. De vil blive anført, før endelig godkendelse af bestillingen.
Retur og udveksling
Vi er meget omhyggelige med at vælge produkterne og forberede din online bestilling. Men hvis du ikke er tilfreds eller hvis du skifter mening, så har du en fortrydelsesfrist på 14 dage fra modtagelse af pakken til at returnere hele bestillingen eller en del af bestillingen.
Det gør du ved at returnere bestillingen til følgende adresse (returneringsomkostningerne er købers ansvar):
Moondream - Rocle
10 boulevard Garibaldi
69170 Tarare
France
Så snart vi har modtaget din bestilling og kontrolleret produkterne, forpligter vi os til at tilbagebetale dig i løbet af højst 14 dage.
For at foretage en udveksling skal du placere en ny ordre. Kontakt kundeservice for at drage fordel af gratis forsendelse til denne ordre.
Betalingsmidler
Du kan købe med sindsro på Moondreamwebstore.
Vi har valgt de mest effektive serviceudbydere vedrørende sikker betaling til vores transaktioner, ligegyldigt om du vælger at betale med kreditkort, bankoverførsel (i euro), via PayPal, Apple Pay, Klarna eller Trustly.
Køb med kreditkort udføres med teknologien 3D Secure.
Den garanterer et meget højt sikkerhedsniveau for dine data og giver en optimal beskyttelse mod bedrageri. Et stjålet kreditkort kan ikke bruges på moondreamwebstore, eftersom der anmodes om supplerende og fortrolige oplysninger ved første bestilling.
Betalingsfejl
Bare rolig, din bestilling vil ikke blive debiteret! 3D secure systemet kan af og til gøre kommunikationen vanskelig mellem banken og vores hjemmeside.
Der findes flere muligheder for at råde bod på dette problem:
- Indgiv din bestilling igen. Sørg for at have din mobiltelefon i nærheden for at modtage den engangskode, som din bank vil bede om, når du godkender din betaling.
- Brug Paypal systemet. Du har ikke brug for at have en konto for at gøre det. Du skal bare have en gyldig e-mail adresse og dit kreditkort.
- Indgiv din bestilling igen og vælg betalingsmåde: med bankoverførsel. I så fald vil vi behandle din bestilling, så snart vi modtager din bankoverførsel (2 arbejdsdage i gennemsnit).
- Du kan kontakte kundeservice direkte på +33 (0)1 76 42 08 96. Hvis du gør det, vil en rådgiver tage din bestilling direkte pr. telefon.
OSS: Produkter
Sælges dine gardiner enkeltvis eller parvis?
Alle vores gardiner og undergardiner sælges enkeltvis.
Sælges dine gardiner også i butikkerne?
Du kan finde alle Moondream kollektioner i vores online butik. Et udvalg af produkter er også tilgængeligt i de fysiske salgssteder for vores autoriserede forhandlere.
Sælger Moondream også gardinstænger eller skinner?
Vi sælger ikke noget fastgørelsestilbehør.
Er Moondream tilbyde et gardin montering eller installation tjeneste?
Vi tilbyder ikke lægning eller installation af gardiner.
Hvilken diameter har kovserringene? Hvilken diameter har gardinstangen ?
Kovserringene (i messing eller rustfrit stål) har en diameter på 40mm.
Vi anbefaler at bruge en gardinstang med en diameter på 30mm for at give gardinet en mere flydende bevægelse.
Der er omkring 2cm mellem den øverste del af kovseringen og gardinets top.
Hvordan måler jeg mine gardiner ?
Afhængigt af hvilken type gardiner du vil vedhæfte til dit vindue, vil målingen være lidt anderledes. Yderligere oplysninger findes i vores detaljerede instruktioner.
Kan jeg klippe mine gardiner / undergardiner over ?
Hvad angår de varmeisolerende gardiner Moondream® :
På grund af deres opbygning i to lag, er det ikke muligt at klippe varmeisolerende Moondream®gardiner over.
Hvad angår de lydisolerende gardiner fra Moondream® :
På grund af deres opbygning i tre lag, er det ikke muligt at klippe lydisolerende Moondream®gardiner over.
Er Moondream gardiner vendbare eller samme farve på begge sider?
Kun vores Lydisolerende Skillegardin er vendbare (100% identiske på begge sider). Bagsiden af vores andre flerlagsgardiner er hvid eller sølv. Denne information kan findes på siden for hvert produkt.
Er alle Moondream gardiner M1 certificeret?
Kun vores Brandsikre Mørklæggende Gardin er certificeret M1.
Hvordan skal jeg rengøre mit Moondream® gardin/undergardin ?
Hvis det drejer sig om rengøring af en lille overflade, er det muligt at passere en let fugtig svamp på stoffet eller foringen for at rense den pågældende zone.
De fleste af vores mørklægningsgardiner kan vaskes i maskin ved 30 °, de fleste af vores termiske og foniske gardiner skal være tørrenset.
Du kan finde vedligeholdelsesinstruktioner for hver model, der er angivet på dens produktside.
Hvordan fungerer mørklægningsgardiner fra Moondream?
Yderligere oplysninger findes i Mörkläggande gardin buying guide.
Hvordan fungerer värmeisolerandesgardiner fra Moondream?
Yderligere oplysninger findes i Värmeisolerande gardin buying guide.
Hvordan fungerer lydisolerendesgardiner fra Moondream?
Yderligere oplysninger findes i Lydisolerende gardin buying guide.
Hvordan hænger man undergardiner op bag de eksisterende gardiner ?
Har du købt et MOONDREAM gardinforing? For mere information, se vores detaljerede vejledning eller se vores video:
Hvordan installerer man et gardin med gardinstang ?
Har du købt et MOONDREAM gardin med rynkebånd? For mere information, se vores detaljerede vejledning eller se vores video:
Hvordan installerer man et skillegardin ?
Har du købt et MOONDREAM rumdelergardin? For mere information, se vores detaljerede vejledning eller se vores video: