Svar:


Hvad er de forskellige mål på gardiner og undergardiner fra Moondream® ?

Vores gardiner har følgende mål:

B=Bredde / H=Højde

  • B 145 x H 260
  • B 145 x H 300
  • B 145 x H 350
  • B 295 x H 260


Laver I skræddersyede gardiner ?

På indeværende tidspunkt tilbyder vi ikke skræddersyede gardiner.


Sælges produkterne parvist ?

Nej, alle vores produkter sælges enkeltvist.


Hvilken diameter har kovserringene? Hvilken diameter har gardinstangen ?

Kovserringene (i messing eller rustfrit stål) har en diameter på 40mm.
PVi anbefaler at bruge en gardinstang med en diameter på 30mm for at give gardinet en mere flydende bevægelse.
Der er omkring 2cm mellem den øverste del af kovseringen og gardinets top.


Hvordan skal jeg rengøre mit Moondream® gardin/undergardin ?

Hvad angår de Hvad angår de enkelte mørklæggende gardiner (uden undergardin) fra Moondream® :
Alle vores enkelte mørklæggende gardiner (uden undergardin) vaskes let i maskine ved 30°.

Hvad angår de varmeisolerende gardiner og de lydisolerende gardiner fra Moondream® :
De varmeisolerende gardiner og lydisolerende gardiner fra Moondream® består af polyester men også af 0,01% aluminium og de skal kemisk renses.
Hvis det drejer sig om at rengøre en lille overflade, er det muligt at tørre gardinet eller undergardinet af med en let fugtig klud.


Kan jeg klippe mine gardiner / undergardiner over ?

Hvad angår de varmeisolerende gardiner Moondream® :
På grund af deres opbygning i to lag, er det ikke muligt at klippe varmeisolerende Moondream®gardiner over.

Hvad angår de lydisolerende gardiner fra Moondream® :
På grund af deres opbygning i tre lag, er det ikke muligt at klippe lydisolerende Moondream®gardiner over.


Kan de varmeisolerende gardiner fra Moondream® vendes om ?

De varmeisolerende gardiner fra Moondream®er ikke designet til at blive vendt om.
Derfor har Moondream® udviklet et varmeisolerende undergardin, Bi-Cool, med en eksklusiv fremgangsmåde, således at dette nye stof har en teknisk ydeevne, der er lige effektiv, ligegyldigt hvilken side af undergardinet udsættes for varmestråler. Takket være dette dobbeltvirkende undergardin, Bi-Cool by Moondream®, er du beskyttet mod kulde (en besparelse af opvarmning på op til 46%) og varme (en forskel på op til 4°C i forhold til udendørstemperaturen).


Hvordan måler jeg mine gardiner ?

Afhængigt af hvilken type gardiner du vil vedhæfte til dit vindue, vil målingen være lidt anderledes. Yderligere oplysninger findes i vores detaljerede instruktioner.


Hvordan kan jeg lave en søm på mine gardiner ?

Alle vores Moondream® gardiner leveres med et varmelimende bånd, der gør det muligt at justere gardinets højde efter vinduets mål.

Bemærk: Da det lydisolerende gardin er meget tungt (3 kg), anbefaler vi at sy sømmen fast med et par sting for at forstærke det varmelimende bånd.

For mere information, se vores detaljerede vejledning eller se vores video:


Hvordan hænger man undergardiner op bag de eksisterende gardiner ?

Har du købt et MOONDREAM gardinforing? For mere information, se vores detaljerede vejledning eller se vores video:


Hvordan installerer man et gardin med gardinstang ?

Har du købt et MOONDREAM gardin med rynkebånd? For mere information, se vores detaljerede vejledning eller se vores video: 


Hvordan installerer man et skillegardin ?

Har du købt et MOONDREAM rumdelergardin? For mere information, se vores detaljerede vejledning eller se vores video:


Hvad er prisen og fristen for levering af min bestilling ?

De gennemsnitlige leveringsfrister er vejledende:

  • Hovedlandet Frankrig: 48 timer
  • Korsika: 48 til 72 timer
  • Tyskland, Schweiz, Belgien, Spanien, Italien, Ruskind, Danmark, Portugal, Finland, Polen: 72 timer
  • Forenede Kongerige, Østrig: 4 dage.
     

Vi kan ikke drages til ansvar forsinket levering og de konsekvenser, denne forsinkelse kan medføre.
Leveringsudgifter beregnes i forhold til produktets vægt og leveringsadressen. De vil blive anført, før endelig godkendelse af bestillingen.

> Tilbage til sidens top


Hvad er fremgangsmåden for at returnere min bestilling ?

Vi er meget omhyggelige med at vælge produkterne og forberede din online bestilling. Men hvis du ikke er tilfreds eller hvis du skifter mening, så har du en fortrydelsesfrist på 14 dage fra modtagelse af pakken til at returnere hele bestillingen eller en del af bestillingen.

Det gør du ved at returnere bestillingen til følgende adresse:
GTI - Moondream, 61 rue du Landy, bat. 15-16 , 93 300 Aubervilliers – Frankrig

Så snart vi har modtaget din bestilling og kontrolleret produkterne, forpligter vi os til at tilbagebetale dig i løbet af højst 10 dage.


Hvordan kan jeg ændre mine personoplysninger ?

Hvis du ønsker at ændre dine personoplysninger:

  1. Gå ind på din Moondreamwebstore konto på fanen Min konto.
  2. På fanen Adresse kan du ændre oplysninger vedrørende levering og fakturering.
  3. Hvis du ønsker at ændre din profil, skal du gå ind på fanen: Mine personoplysninger.

Hvilke betalingsmåder findes des på moondreamwebstore.com ?

Du kan købe med sindsro på Moondreamwebstore.
Vi har valgt de mest effektive serviceudbydere vedrørende sikker betaling til vores transaktioner, ligegyldigt om du vælger at betale med kreditkort eller via PayPal.

Køb med kreditkort udføres med teknologien 3D Secure.
Den garanterer et meget højt sikkerhedsniveau for dine data og giver en optimal beskyttelse mod bedrageri. Et stjålet kreditkort kan ikke bruges på moondreamwebstore, eftersom der anmodes om supplerende og fortrolige oplysninger ved første bestilling.

Vi giver ligeledes mulighed for at betale ved hjælp af bankoverførsel.
Alle vores bankoplysninger er anført her:
GENERALE TEXTILE INTERNATIONAL
IBAN FR76 3007 6021 6312 9371 0020 095
BIC NORDFRPP
Bank: CREDIT DU NORD BEAUBOURG ENTREP.

Glem ikke at indsætte dit ordrenummer i emnet for din bank wire.
Din ordre vil blive sendt, så snart vi modtager din bebyggelse.
For spørgsmål eller yderligere oplysninger, bedes du kontakte vores kundeservice.


Der vises en fejlmeddelelse, når jeg forsøger at betale min bestilling: Hvad skal jeg gøre ?

Bare rolig, din bestilling vil ikke blive debiteret! 3D secure systemet kan af og til gøre kommunikationen vanskelig mellem banken og vores hjemmeside.

Der findes flere muligheder for at råde bod på dette problem:

  • Indgiv din bestilling igen. Sørg for at have din mobiltelefon i nærheden for at modtage den engangskode, som din bank vil bede om, når du godkender din betaling.
  • Brug Paypal systemet. Du har ikke brug for at have en konto for at gøre det. Du skal bare have en gyldig e-mail adresse og dit kreditkort.
  • Indgiv din bestilling igen og vælg betalingsmåde: med bankoverførsel. I så fald vil vi behandle din bestilling, så snart vi modtager din bankoverførsel (2 arbejdsdage i gennemsnit).
  • Du kan kontakte kundeservice direkte på +33 (0)1 53 45 20 12. Hvis du gør det, vil en rådgiver tage din bestilling direkte pr. telefon.